@Devil_Twins

0

Loves

10

Comments

85

Views

About This Palette

By Blade-rp

1 month ago
with Basic Palette Maker
85 COLOURlovers viewed this page and think Blade-rp is totally splendiferous.

Rank

N/A

Today

N/A

Week

N/A

Month

25,000+

All-Time

Colors

sifechotenpe

7F1340

Hex

127,19,64

RGB

0

Loves

5

Views

0

Favorites

0

Comments

`truth and lies

91174A

Hex

145,23,74

RGB

0

Loves

53

Views

0

Favorites

0

Comments

5

BD1E60

Hex

189,30,96

RGB

0

Loves

3

Views

0

Favorites

0

Comments

Sultan

AD1957

Hex

173,25,87

RGB

1

Love

19

Views

0

Favorites

0

Comments

Fd 12

94164B

Hex

148,22,75

RGB

0

Loves

7

Views

0

Favorites

0

Comments
10 Comments
Showing 1 - 10 of 10 Comments
SamanthaCrazy wrote:
Lmao.
Whatever.
I'm gonna go kill myself.

bruh WHY?

you have JOSH

why bother??

not like my love life matters to you!
Lmao.
Whatever.
I'm gonna go kill myself.
SamanthaCrazy wrote:
Blade-rp wrote:
SamanthaCrazy wrote:
SO FAKE!
Whatever...
Sultan WILL leave you soon...
I know it...
I'm MUCH closer with Sultan than you will EVER be..
He'll listen to me...

he's WAYYY too old for you

plus

he wanted ME

not YOU
and I gave him a CHRISTMAS present

Lol.
You "Gave him a Christmas present"? Explain?

gladly

I drew a lovely picture for him

and sang
"All I Want for Christmas is You" for him too
:)
Blade-rp wrote:
SamanthaCrazy wrote:
SO FAKE!
Whatever...
Sultan WILL leave you soon...
I know it...
I'm MUCH closer with Sultan than you will EVER be..
He'll listen to me...

he's WAYYY too old for you

plus

he wanted ME

not YOU
and I gave him a CHRISTMAS present

Lol.
You "Gave him a Christmas present"? Explain?
SamanthaCrazy wrote:
SO FAKE!
Whatever...
Sultan WILL leave you soon...
I know it...
I'm MUCH closer with Sultan than you will EVER be..
He'll listen to me...

he's WAYYY too old for you

plus

he wanted ME

not YOU
and I gave him a CHRISTMAS present
SO FAKE!
Whatever...
Sultan WILL leave you soon...
I know it...
I'm MUCH closer with Sultan than you will EVER be..
He'll listen to me...
SamanthaCrazy wrote:
Blade-rp wrote:
SamanthaCrazy wrote:
Uhm, Wtf?
This DISGUSTS me...
Really?
You're DISGUSTING!
You move on TOO DAMN QUICKLY!

thanks for the reminder..
*crying now*
and i was having a good day too...

You're the FAKEST person I've EVER talked to online!
GTFO WITH YOUR sh**!
LIAR!
LIES!
fu** YOU!

good for me
*blankly, eyes empty and hard, cold almost*
should i care anymore
I've been bullied and told this crap too many times
I'm pretty used to it now

it's nothing new

so thanks for the reminder :)
Blade-rp wrote:
SamanthaCrazy wrote:
Uhm, Wtf?
This DISGUSTS me...
Really?
You're DISGUSTING!
You move on TOO DAMN QUICKLY!

thanks for the reminder..
*crying now*
and i was having a good day too...

You're the FAKEST person I've EVER talked to online!
GTFO WITH YOUR SHIT!
LIAR!
LIES!
FUCK YOU!
SamanthaCrazy wrote:
Uhm, Wtf?
This DISGUSTS me...
Really?
You're DISGUSTING!
You move on TOO DAMN QUICKLY!

thanks for the reminder..
*crying now*
and i was having a good day too...
Uhm, Wtf?
This DISGUSTS me...
Really?
You're DISGUSTING!
You move on TOO DAMN QUICKLY!

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.

Share This Palette

ShareShareShare on Facebook Share
Grab this Badge Code
Get this Palette Image
Use in a Slack theme

Favorited By

Tags

Palette License

  • Credit must be given to Blade-rp.
  • Commercial use is not allowed.
  • Derivative works are allowed, but must be shared with this license.
CC-BY-NC-SA

Download Options

Latest Palettes

//View More ›

Latest Patterns

//View More ›

Latest Colors

//View More ›