Join in the Colorful Conversations

Looking for answers to your color questions, have some advice to give... or simply want to get to know your fellow COLOURlovers? You're in the right place.

Forums»Site Info»New Feature Requests»Views
Showing 1 - 8 of 8 Comments

Luna Rosa

Hello Colourful Peeps,

I've just had a thought which I'm releasing into the wild to see how it does. It has come to my attention that often those pesky colour gremlins get into the system and blow out the number of "views" on people's patterns and palettes. I'll be honest, it's not something I lose sleep over but I was wondering, do we even need the view count at all? If anything it can be a bit of a downer, representing (when compared side by side to the number of loves) the amount of people who just didn't care for your creation at all. Which, of course, is perfectly fine but doesn't really give the warm-fuzzy feeling that maybe it's designed to. Perhaps the views could be replaced with faves, or just gotten rid of all together? As I said, it's just a thought, feel free to tell me I'm mad (you won't be the first:)

Peace out, Luna.

WinterLover

I honestly agree with you. i personally do not really care how many people have viewed my piece. I just care about who loves and faves them. Because honestly, I wonder how the views are counted. Are they just users here on CL or can any random person who isn't logged in contribute to your view count?

Either way, I don't like it. I honestly would prefer to not have it on there. I have enough notifications to know that my works is being viewed by a lot of people.

toffee sprinkles

I like the view count. I especially like the bit that says, "xxx COLOURlovers viewed this page and think ____ is..."

I have two palettes that were featured as the "Facebook Palette of the Day", and the amount of loves they received is relatively low when compared to the views (4% and 5% of the people who viewed them, loved them). But I'm just glad people took the time to look at them, even if they didn't click the "love" button. I don't make palettes for other people to love. I make them because I enjoy the process. If people love them along the way, great; if not, that's okay, too.

Anyway, if you ever feel discouraged about your love-to-view ratio, just look at Giant Goldfish. It may be the most popular palette on the site, but less than 2% of the people who have viewed it, loved it (assuming each view is unique). ^-^

Luna Rosa

You make some good points but I don't know that each view is unique or an accurate reflection of the number of people who look at it because people look at things multiple times for various reasons - because you forget you've already loved something or you want to make a pattern etc. Also, the "xxx COLOURlovers viewed this page and think ____ is..." is inaccurate too because, according to the love/view ratio, 90% of people think it's not worth the half a second it takes to click love, i.e. they think it's average at best. I still think it's a little redundant but it doesn't really bother me if it stays either.

What I would like to see instead, though I don't know how difficult it would be to do, would be to show many people have made patterns from it and then be able to link to a list of those patterns. That would be cool.

toffee sprinkles

The little blurb about views doesn't have anything to do with the palette or pattern - it's about the creator of the work, and I like seeing all of the phrases the CL staff has come up with. Besides, I don't think it's inaccurate to say that 90% of the people who have viewed your creations think you're pure perfection. ;D

Luna Rosa wrote:
You make some good points but I don't know that each view is unique or an accurate reflection of the number of people who look at it because people look at things multiple times for various reasons - because you forget you've already loved something or you want to make a pattern etc. Also, the "xxx COLOURlovers viewed this page and think ____ is..." is inaccurate too because, according to the love/view ratio, 90% of people think it's not worth the half a second it takes to click love, i.e. they think it's average at best. I still think it's a little redundant but it doesn't really bother me if it stays either.

What I would like to see instead, though I don't know how difficult it would be to do, would be to show many people have made patterns from it and then be able to link to a list of those patterns. That would be cool.

Faeleia

wait, what are you concerned with? the % of unique views of people who view it in relation to the ratio of people who love it? omg. that math thing hurts my head.

I love that (XX viewed ___'s creation and think it's awesome beans.) <-- that part may be a little ego boosting happy pill, but i'm glad it's there!

if you really want people's opinions, here's an idea. u can have a poll at the bottom, so people can click what they really think.

Please rate palette! (1-10) (anonymous). it'll be a more accurate indication of what people think, i dunno?

WinterLover

I would say my main issue with the view count is that it isn't accurate if you are talking about unique counts. And it is something I am wary of when I visit other people's palettes. I don't want to add to their view count if I can only love the palette once, etc. I miss the ability to re-love something once the month is over.

I would absolutely love the pattern idea. I think that is something very long overdue. We already have the original palette linked to the pattern and we need the vice versa. This is something I've tried to keep up with myself and it is a pain to do.

So yea, I love making palettes because I love making them. But if you are going to count views (1 per person), I would like it to be accurate (or more so). It's almost the same thing when you have tracking for your blog or something.

toffee sprinkles wrote:
I like the view count. I especially like the bit that says, "xxx COLOURlovers viewed this page and think ____ is..."

I have two palettes that were featured as the "Facebook Palette of the Day", and the amount of loves they received is relatively low when compared to the views (4% and 5% of the people who viewed them, loved them). But I'm just glad people took the time to look at them, even if they didn't click the "love" button. I don't make palettes for other people to love. I make them because I enjoy the process. If people love them along the way, great; if not, that's okay, too.

Anyway, if you ever feel discouraged about your love-to-view ratio, just look at Giant Goldfish. It may be the most popular palette on the site, but less than 2% of the people who have viewed it, loved it (assuming each view is unique). ^-^

Luna Rosa

Lol, I completely agree, that bit is great and I'm sure even if the "views" went away there'd be a way it could still stick around. But honestly, it was just thought, I don't want to complicate anything and I certainly don't want to upset people. If everyone likes it then leave it as it is (not that there has been any indication at all that we're not just rambling into the void:)

toffee sprinkles wrote:
The little blurb about views doesn't have anything to do with the palette or pattern - it's about the creator of the work, and I like seeing all of the phrases the CL staff has come up with. Besides, I don't think it's inaccurate to say that 90% of the people who have viewed your creations think you're pure perfection. ;D

Faeleia wrote:
I love that (XX viewed ___'s creation and think it's awesome beans.) <-- that part may be a little ego boosting happy pill, but i'm glad it's there!
You must be logged in to post a comment.

Recent Discussion Comments

malcolmforma
malcolmforma
Posted 1 hour ago

Dette er en anden sjov post fra vores venner over atLilSugar! Hver uge vil vi bringe dig det bedste i stil, underholdning, skønhed, mode og andre fantastiske historier fra eksperterne end hos LilSugar. I denne uge de bringer os 10 raske, hurtig og enkel skærmbillede og gå morgenmad for din familie.

Første kig på Rosie Pope barsel kollektion

I teorien vi alle elsker at sidde ned til en familie morgenmad alle ugens syv dage perusing papiret, sipping vores kaffe, fylde børnene plader med noget hjertelig og nærende. I virkeligheden? At en anden historie. Med morgen rush ofte strækker selv til weekenden, hårdt nok det at få alle, hvor de har brug for at være på tid, endsige nyde en siddende måltid sammen. Men en sund morgenmad er stadig en vigtig del af hver dag, især for voksende organer. Tjek disse 10 hurtig, nem og sund takeaway måltider for dig og din familie. . . fordi nogle gange, bare nødvendigt at spise og køre!

1. Marcus Samuelsson Avocado Banana Smoothies

En fyldning, næringsstof pakket smoothieinspired af traditionelle indiske lassi gør en lækker morgenmad drink, selv når det serveres i en gå cup!

2. Banana hundebid

intet helt som det klassiske combo af banan og jordnøddesmør, og theseBanana hundebid fra Weeliciousadd et sjovt twist, at børn er sikker på at elske.

3. Selleri og Blueberry Smoothie

Disguise veggies i thiscelery og blåbær smoothie fra Victoria Boutenko Green For Life. Det pakket med antioxidanter og rig på kalium, C-vitamin, K-vitamin, mangan og fiber.

4. Mini Blueberry Citron Muffins

For en lys bid, The kitchn mini blåbær citron muffinsare den perfekte størrelse til at tilfredsstille små maver.

5. Morgenmad Quesadillas

Hvad kid wouldn elsker tanken om mexicansk mad om morgenen Weelicious Breakfast Quesadillasrequire? blot tre grundlæggende ingredienser, og er en fantastisk måde at krydre AM rutine.

6. Green Egg Muffins

Disse littleegg muffinsare et sted mellem frittatas og quicher, fyldt med sunde ingredienser som grønkål og krydderurter, og er endda glutenfri.

7. 5 Minute Granola Bar

Thesefuel fyldt granola barstake kun få minutter til at gøre, og kan let tilpasses med en række frugt, nødder og korn tilføjelser en stor grab og gå mulighed for på flugt børn (og deres forældre!).

8. Boghvede vafler

det svært at tro, at thesebuckwheat vafler er også veganske og gluten fri. Top med bananer, bær, eller jordnøddesmør for en tilfredsstillende morgen måltid.

9. Muffin Tin Bacon og æg

Pack anentire måltid i bordeaux 7s en muffin tinwith denne hjertelige, krydrede opskrift fromMuffin Tin Chef.

10. Peanut Butter og Jelly Pancake Sandwiches

For et nyt spin på en gammel favorit, lag PB mellem to sølv dollar størrelse pandekager.

denne hjemmeside giver information af generel karakter og er designet til uddannelsesmæssige formål. Hvis du har nogen bekymringer om din egen sundhed eller sundheden for dit barn, bør du altid konsultere en læge eller andet sundhedspersonale.

malcolmforma
malcolmforma
Posted 1 hour ago
Dette er en anden sjov post fra vores venner over atLilSugar! Hver uge vil vi bringe dig det bedste i stil, underholdning, skønhed, mode og andre fantastiske historier fra eksperterne end hos LilSugar. I denne uge de bringer os 10 raske, hurtig og enkel skærmbillede og gå morgenmad for din familie.

Første kig på Rosie Pope barsel kollektion

I teorien vi alle elsker at sidde ned til en familie morgenmad alle ugens syv dage perusing papiret, sipping vores kaffe, fylde børnene plader med noget hjertelig og nærende. I virkeligheden? At en anden historie. Med morgen rush ofte strækker selv til weekenden, hårdt nok det at få alle, hvor de har brug for at være på tid, endsige nyde en siddende måltid sammen. Men en sund morgenmad er stadig en vigtig del af hver dag, især for voksende organer. Tjek disse 10 hurtig, nem og sund takeaway måltider for dig og din familie. . . fordi nogle gange, bare nødvendigt at spise og køre!

1. Marcus Samuelsson Avocado Banana Smoothies

En fyldning, næringsstof pakket smoothieinspired af traditionelle indiske lassi gør en lækker morgenmad drink, selv når det serveres i en gå cup!

2. Banana hundebid

intet helt som det klassiske combo af banan og jordnøddesmør, og theseBanana hundebid fra Weeliciousadd et sjovt twist, at børn er sikker på at elske.

3. Selleri og Blueberry Smoothie

Disguise veggies i thiscelery og blåbær smoothie fra Victoria Boutenko Green For Life. Det pakket med antioxidanter og rig på kalium, C-vitamin, K-vitamin, mangan og fiber.

4. Mini Blueberry Citron Muffins

For en lys bid, The kitchn mini blåbær citron muffinsare den perfekte størrelse til at tilfredsstille små maver.

5. Morgenmad Quesadillas

Hvad kid wouldn elsker tanken om mexicansk mad om morgenen Weelicious Breakfast Quesadillasrequire? blot tre grundlæggende ingredienser, og er en fantastisk måde at krydre AM rutine.

6. Green Egg Muffins

Disse littleegg muffinsare et sted mellem frittatas og quicher, fyldt med sunde ingredienser som grønkål og krydderurter, og er endda glutenfri.

7. 5 Minute Granola Bar

Thesefuel fyldt granola barstake kun få minutter til at gøre, og kan let tilpasses med en række frugt, nødder og korn tilføjelser en stor grab og gå mulighed for på flugt børn (og deres forældre!).

8. Boghvede vafler

det svært at tro, at thesebuckwheat vafler er også veganske og gluten fri. Top med bananer, bær, eller jordnøddesmør for en tilfredsstillende morgen måltid.

9. Muffin Tin Bacon og æg

Pack anentire måltid i bordeaux 7s en muffin tinwith denne hjertelige, krydrede opskrift fromMuffin Tin Chef.

10. Peanut Butter og Jelly Pancake Sandwiches

For et nyt spin på en gammel favorit, lag PB mellem to sølv dollar størrelse pandekager.

denne hjemmeside giver information af generel karakter og er designet til uddannelsesmæssige formål. Hvis du har nogen bekymringer om din egen sundhed eller sundheden for dit barn, bør du altid konsultere en læge eller andet sundhedspersonale.
xOwllight
xOwllight
Posted 3 hours ago
The_Groove_Has_Died
+
Truth_comes_out
=
Stop_Killing_My_Vibe
malcolmforma
malcolmforma
Posted 4 hours ago

Der er mange alarmerende og skræmmende ting under graviditet. Disse indbefatter, men er ikke begrænset til: kopper fuld af urin, ultralyd, upasteuriseret ost og baby register. Hvordan er du formodes at vide, hvad dit barn har brug for, når a) du aldrig har ejet en baby og b) du ikke ved, hvad dit barn vil kunne lide? Nu da jeg er ni måneder inde i mor business, ville jeg føle en smule mere behagelig gå ind i en baby butik bevæbnet med registreringsdatabasen pistol. Uanset om det er et familiemedlem eller lejede hjælp, bare sørg for at have det linet op før tid det vil være alt hvad du kan gøre for at holde på toppen af ​​laundry.2. Briller værktøj kitMany legetøj, ligesom Sleep Sheep, har svært tilgængelige batterier af indlysende grunde. Du skal bruge en miniature skruetrækker som dem, der findes i et briller værktøjskasse, hvis du vil beholde disse batterier kører og når du finder det legetøj, der holder din nyfødte i drømmeland, vil du gøre noget for at holde batterierne running.3. Opbevaring af fødevarer ContainersYou'll brug for mad opbevaringsbeholdere og masser af dem. Fra rester af de lækre måltider folk bringer efter du kommer hjem fra hospitalet til barnets mad et par måneder nede ad vejen, vil du blive overrasket over, hvor hurtigt disse fylde (og fylde dit køleskab). Sørg for at det er BPA fri, hvis du vælger plastic.4. Vandtæt etiketter og markersIf dit barn går i daginstitution eller nogen form for program med andre børn, du ønsker at mærke sine ting. Kan du forestille dig dit barn chugging anden mors modermælk ved en fejl? Jeg forestiller mig, etiketter er også praktisk, hvis du har flere children.Hire en professionel, eller ring på en tjeneste med en ven, der er en virkelig god fotograf og få det på kalenderen, før barnet er født, hvis du vil have de søde nyfødte billeder. Tænk over hvilke lejligheder og milepæle, du ønsker at personen at fange. Mange fotografer vil arbejde med dig om priser, hvis du forpligte sig til et par forskellige sessioner over det første år eller so.6. Baby Nail FilesCutting de bittesmå fingernegle og tånegle er nok til at gøre enhver ny mor rystende og svedig. Og selv hvis du har modet til at klippe, er der stadig skarpe kanter, der har brug arkivering ned. De neglefile er hvor det er på. Erfaren mor tip: Fil mens babyens sove. Må ikke du ønsker nogen ville manicure dig, mens du sov? 7. Sygepleje PJsPhoto: Hvide Æbler / Creative CommonsYou'll bruge en masse timer i din pyjamas, især lige efter barnet er født. Investere i nogle nice sygepleje pyjamas som Majamas. Min svigermor fik mig nogle, som er så behagelig (og søde) Jeg har ofte betragtes bære dem ud af huset. (Fuld tilståelse, en dag jeg kastede en trøje over skjorte og gjorde.) 8. Takkekort StampsPhoto: Michael Scott / Creative CommonsPurchase nogle sjove brevpapir eller almindelig takkekort at få klar. En af mine venner gav mig personlig stationær med min datters navn fra Linvites mens jeg var på hospitalet, og jeg endte med at bestille mere. Folk er usædvanligt generøs, når det kommer til babyer. Du vil blive chokeret over, hvor mange måltider, gaver og blomster, du modtager efter kommer hjem fra hospitalet, så være nike roshe run womens parat til at sende en note tak.

sundancer
sundancer
Posted 4 hours ago
Youre_a_Tulle!

Latest Articles

//View More ›

Latest Colors

//View More ›

Latest Palettes

//View More ›

Latest Patterns

//View More ›